سرباز سرخ

کیبورد فرسایی های سربازی با زبان سرخ

سرباز سرخ

کیبورد فرسایی های سربازی با زبان سرخ

سفر به اراک

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۵۲ ب.ظ

مهمترین مسئله ام این است که آیا می توانم در هنگام مرخصی میان دوره ای به سفر می روم، گوشی خود را هم به همراه ببرم تا عزیز ترین دوستانم را ببینم یا نه. دومین مشکل من با این قصه آن است که از اراک خاطره خوبی ندارم. نه از اراک. از اراکی ها!

از شانس بد من تعدادی اراکی که میشناختم، تا کنون آدم های خوبی از آب در نیامدند و این درحالی است که می دانم اراکی ها آدم های بدی نیستند و این شانس من بوده. اما چه کنیم از دست خاطرات...

از آنجا که 25 کیلو اضافه وزن هنوز سایه سنگینش روی زندگی من است، استرس اندازه نشدن لباس هم دارم. بخصوص لباس نظامی که در دوره آموزشی خیلی در چالش است...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۴
رضا اسدآبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی